Jesteś tutaj: Strona główna / KADRA PEDAGOGICZNA / GRUPA PSZCZÓŁKI


KADRA PEDAGOGICZNA

GRUPA PSZCZÓŁKI

lic. Paulina Kuczkowska, wychowawca grupy „Pszczółki”, 
autorka programu pt. „Roztańczona chatka”
 
   Absolwentka studiów pierwszego stopnia Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku pedagogika wczesnoszkolna o specjalności pedagogika przedszkolna. Aktualnie studentka studiów drugiego stopnia Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła m.in. w Przedszkolu Niepublicznym „Przedszkolna Chatka” zaczynając jako wolontariusz i praktykant, a później jako wychowawca grupy, w pracy jako animator oraz pracując jako nauczyciel w Przedszkolu Niepublicznym „Zameczek”. 
 
   Rozwija swoje umiejętności biorąc udział w różnych formach doskonalenia zawodowego, ukończyła m.in.:
  • Szkolenie „SuperPolak- maluch i przedszkolak- elementy patriotyczne i ludowe w pracy z dziećmi” (29.09.2018, „Funimki”, Bydgoszcz)
  • Szkolenie „Ekolandia- zabawy ekologiczno- artystyczne” (14.04.2018, „Funimki”, Bydgoszcz)
  • Szkolenie „Dr Pasikonik- zabawy przyrodnicze” (14.04.2018, „Funimki”, Bydgoszcz)
  • Warsztaty terapeutyczno- muzyczne „Fitness terapeutyczny dla dzieci” (08.06.2017, Muzyczna Inspiracja, Warszawa)
  • Warsztaty terapeutyczno- muzyczne „Terapia muzyką ludową i ruchem” (11.12.2016, Muzyczna Inspiracja, Warszawa)
  • Seminarium „Koncepcja nauczania rozwijającego wg Lwa S. Wygotskiego we wczesnej edukacji dziecka” (20-21.10. 2015, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy)
  • Warsztaty „Budowanie rusztowania dla myślenia i działania dzieci z trudnościami w uczeniu” (20-21.10. 2015, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy)

 
mgr Justyna Pietrzak
 
    Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy z tytułem licencjata pedagogiki wczesnoszkolnej. Swoją edukację pedagogiczną wzbogacała o muzyczne doświadczenia poprzez ukończenie modułu Innowacyjna Edukacja Muzyczna, inspirowana teorią uczenia się muzyki wg E.E. Gordona.
Studia magisterskie realizuje na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku edukacja elementarna z terapią pedagogiczną. Wiedza terapeutyczna jest dla niej nieodłączną częścią pracy pedagogicznej, wspomagającą i usprawniającą wszechstronny rozwój dziecka. 
    Doświadczenie zawodowe nabywała jako nauczyciel wychowawca w przedszkolu niepublicznym, a także jako prowadzący zajęcia umuzykalniające dla dzieci i niemowląt. Realizowała liczne praktyki pedagogiczne i muzyczne zarówno w placówkach przedszkolnych, jak i szkolnych. Pogłębia swój warsztat pedagogiczny uczestnicząc w licznych kursach i warsztatach. 
    Praca z dziećmi jest dla niej codziennym doświadczaniem – nowych umiejętności, wiedzy, emocji, a śpiew – sposobem na uśmiech i generowanie przyjaznej rzeczywistości. W swojej pracy ma na uwadze ważność komunikacji i relacji, zgodnie z myślą Janusza Korczaka – „(…) mówiłem nie do dzieci, a z dziećmi, mówiłem nie o tym, czym chcę, aby były, ale czym one chcą i mogą być.” 

NASI PARTNERZY:

PARTNERZY MEDIALNI: